فوتبالیست جادویی:داوید ویا

magic footballer.........داوید ویا


داوید گل زده+-+-بارسا4....ختافه 1+-+-+

 سلاااااااااااااااااااااااااااااام دوستای خوبم:)

دارم از خوشحالی دق می کنم....نمیدونم چی کار کنم

داوید دیشب بازی کرد و دقیقه ی 90گل زد

خبر بچه دار شدنشم که تایید شد گفت که توی بهمن ماه بچه ش به دنیا میاد

رئال هم که دیشب از سویا باختههههه .

من که دیشب  همش برای داوید دعا می کردم

و حالا یه گزارش کوچولو از بازی:

 

بارسا در دقیقه 32 به گل رسید. سسک از آلبرتو لوپو گذشت و توپ را به آدریانو پاس داد و او هم از زیر دستان دروازه‌بان آن را به گل تبدیل کرد.

کارلس پویول در دقیقه 57 از ناحیه زانو دچار پیچیدگی شد و میدان را ترک کرد. تی‌یو دو موقعیت خوب را از دست داد و در دقیقه 59، تیاگو جایش را به لیونل مسی داد تا او اوضاع حمله را بهتر کند. مسی در دقیقه 74 گل‌زنی کرد. پدرو از خوان والرا گذشت اما والرا او را سرنگون کرد و پنالتی حاصل را مسی به گل تبدیل کرد که البته میگل مویا دستش را به توپ زد اما نتوانست آن را دفع کند.

مسی در دقیقه 78 باز هم گل زد. او این بار سانتر مونتویا که با برخورد به بازیکنان دیگر مقابل پایش قرار گرفته بود را وارد دروازه کرد.

ختافه دو دقیقه بعد گل زد. شوت پابلو سارابیا به آدریانو و خاویر ماسچرانو – که جانشین پویول شده بود – برخورد کرد و ویکتور والدس دیگر نمی‌توانست واکنشی انجام دهد.

بارسا در دقیقه 91 به گل دیگری رسید. داوید ویا که در دقیقه 75 جانشین تی‌یو شده بود توپ را به‌زیبایی کنترل کرد و با خونسردی و با ضربه پای چپ از بین پاهای دروازه‌بان به گل تبدیل کرد.

 

اینم کلیپ گل داوید  کلیک

ادامه ی عکس ها در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:گل داوید ویا به ختافه,بارسا و ختافه,گزارش بازی بارسا و ختافه,بارسا4ختافه1,کلیپ گل داوید ویا به ختافه,عکس های بازی بارسا و ختافه,پدر شدن داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

اسپانیا با یک گل گرجستان را شکست داد+عکس

 سلام

دیشب اسپانیا تونست با یک گل گرجستان رو شکست بده اما متاسفانه داوید تو بازی نبود:(

 

تيم ملي فوتبال اسپانيا در اولين ديدار خود در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و چهارده برزيل در قاره اروپا با يک گل ميزبان خود گرجستان را شکست داد


 

    تک گل قهرمان جهان و اروپا را روبرتو سولدادو در دقيقه هشتاد و شش به ثمر رساند. 

به گزارش خبرگزاري آلمان از تفليس، اسپانيا با اين پيروزي سه امتيازي شد و به همراه گرجستان در رده دوم جدول گروه نهم اين رقابتها قرار گرفت.

اینم عکس های بازی اسپانیا و گرجستان:(

 

امیدوارم داوید تو بازی بعدی بازی کنه و گل هم بزنه:)

بای همگی

 

 

 

نويسنده: maryam | تاريخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:اسپانیا و گرجستان,اسپانیا-گرجستان,عکس های بازی اسپانیا و گرجستان,داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

)(تبریک داوید به ژاوی و ایکر )(

 سلااااااااام...امروز اسپانیا و عربستان صعودی بازی دوستانه دارن

و داوید توی فیس بوکش نوشته:

"در پونتهودرا با یک منظره شگفت انگیز از هتل،این بعد ظهر ، آخرین جلسه ی تمرین قبل از بازی دوستانه با عربستان!"

"داوید هم چنین توی فیس بوکش کسب مقام شاهزاده ی آستوریاس رو به ژاوی و کاسیاس تبریک گفته!"

دل بوسکه درباره ی داوید گفته:"ما میخاستیم او با تیم تمرین کند و اگر او می تواند بازی کند،بازی خواهد کرد"

به امید بازی کردن داوید و گلزنیش!

 

 

نويسنده: maryam | تاريخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:اسپانیا و عربستان,بازی دوستانه ی اسپانیا و عربستان,برندگان جایزه ی شاهزاده ی آستوریاس,داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

سلطان ژل=داوید ویا

 سلام همگی:)

امروز داشتم دنبال یه خبر قدیمی میگشتم که این خبرو پیدا کردم

جالب بود گفتم بذارم شما هم بخونیدش

این نگاهی است به تغییر مدل موی بازیکنان بارسا در سالیان اخیر:
ویکتور والدس
او به شدت پیشرفت کرده و جالب اینکه هرچه بازیش بهتر شده، موهایش هم کوتاه تر شده اند. والدس دیگر این روزها کلا کچل است.
آندرس اینیستا
سر او هم مثل والدس، روز به روز خلوت تر شده! البته خیلی کم پیش آمده موی او از ۳ سانت بلندتر شود. باتوجه به اینکه هم خواهر او و هم همسرش آرایشگر هستند، احتمالا هر روز سر او را می تراشند! به هر حال، هر چه موی او کوتاه تر، بازیش هم بهتر؛ پس خانم های محترم، لطفا هم چنان موی او را کوتاه کنید.
جرارد پیکه
نهایت تنوع. مدل موهای پیکه ارتباط مستقیمی با تجربه او دارد. وقتی برای منچستر یونایتد بازی می کرد، موهای بلند تا روی شانه اش، آدم را یاد بچه دبیرستانی ها می انداخت. بعد باتجربه تر که شد، تصمیم گرفت موهایش را بلوند کند. بعد که به بارسا رفت، موهایش را حسابی کوتاه کرد؛ شاید برای اینکه نشان دهد تمام تمرکزش روی فوتبال است، شاید هم می خواست پا جای پای پپ گواردیولا بگذارد. امروز هم که یک نامزد معروف دارد، مدل موهایش به روز و با حال است.
سسک فابرگاس
از نظر تنوع مدل مو، می تواند با پیکه رقابت کند. او هم در آرسنال انواع و اقسام مدل موها را امتحان کرد و هم در همین مدت کوتاه حضورش در بارسا، چند تا تیپ مختلف زده. او هم کچل کرده و هم بلوند بوده.
کارلوس پویول
حرف مرد یکی است. کاپیتان به جز موقعی که خیلی کوچک بوده، بیشتر اوقات همین مدل موهای فر پر پشت را حفظ کرده. او همان قدر که در زمین با ثبات بوده، در حفظ موهایش هم ثبات داشته است.
ژاوی
برعکس والدس یا اینیستا که اول موهای بلندتری داشته اند و حالا کچل کرده اند، ژاوی با گذر زمان موهایش را بلندتر کرده. کاپیتان دوم بارسا نه مثل کاپیتان اصلی در حفظ مدل مویش ثبات داشته و نه مثل اینیستا و سسک، فشن است. هرچقدر که موقع پاس دادن ستاره است، موقعی که کار به مقایسه مدل مو بکشد، چندان درخشان نیست. می گویند در تیم ملی هم او را به خاطر مویش دست انداخته اند. سر کاملا تراشیده او را ببینید.
داوید ویا
در استفاده از ژل، رقابت فشرده ای با ژاوی دارد. ویا اوایل چهره خیلی پسرانه و ساده ای داشت ولی حالا به سلطان ژل تبدیل شده است.
دنی آلوس
در بارسا هیچکس به گرد پای این مدافع برزیلی نمی رسد. وقتی به بارسا پیوست، قیافه عادی داشت اما کم کم تغییر چهره داد و حتی تابستان هم مویش را بلوند کرد. او علاوه بر مدل مو، کلاه های مختلفی هم به سر گذاشته، از جمله یک کلاه پلیس.
لیونل مسی
نه، او بهترین بازیکن دنیا نیست. با بهترین ها اختلاف زیادی دارد. البته بحث درباره توانایی فنی مسی نیست، درباره مدل مویش است. او برخلاف خیلی از ستاره های دیگر، قیافه معصومانه ای دارد و زیاد هم به موهایش اهمیت نمی دهد. حداقل خدا را شکر که موهایش را کوتاه کرده تا از آن حالت بچه دبیرستانی درآید.

تموم شد

نويسنده: maryam | تاريخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:مدل موی بازیکنان بارسا,مدل موی داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

ویا از بازگشت به تیم ملی شگفت زده است

 سلااااااااااااااااااااااااااااام:)

دلبوسکه داوید رو به تیم ملی دعوت کرده و داوید خیلی هیجان زده شده!!!!!!!

تیم ملی اسپانیا مهاجم اصلی خود -داوید ویا-را به دلیل مصدومیت در بازی بارسا در فینال جام باشگاه های جهان به مدت 8ماه در اختیار نداشت و همین موجب شد تا این بازیکن نیم فصل لالیگا و مسابقات ملی خود از جمله یورو2012رو از دست بدهد

او که 51گل در 82بازی به ثمر رسانده توسط ویسنته دلبوسکه-سرمربی تیم اسپانیا- به تیم ملی دعوت شده است

ویا گفت :"من از بازگشت به تیم ملی اسپانیا بسیار خوشحالم" او هم چنین در توییترش نوشت " من از بازگشت به تیم و نزد هم تیمی هایم بسیار هیجان زده هستم"

دلبوسکه هم گفت:"تمام اطلاعاتی که از او داریم این است که او آماده است و او مهم ترین گلزن ماست و نقش مهمی در تیم دارد.تصمیم گیری با خود او است که آیا میتواند بازی کند یا خیر"

تموم شد

به امید موفقیت داوید و گلزنی او در بازی های ملی و بارسا

نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:بازگشت داوید ویا,بازگشت داوید ویا به تمرینات ملی,بازگشت داوید ویا به تیم ملی,بازگشت داوید ویا به بازی های ملی, | موضوع: <-PostCategory-> |

باختیم...اما لایق برد بودیم:(

 سلام دیشب رئال2-1 بارسا رو برد و با توجه به قانون گل زده در خانه ی حریف تونست فاتح این جام بشه که میتونست اولین جام تیتو به عنوان سرمربی بارسا باشه...

و من حرفی برای زدن ندارم...گزارش بازی زیر عکس

 

 نتیجه بازی در نگاه اول نکته خاصی ندارد؛ رئال مادرید دو بر یک بارسلونا را برد، هر سه گل در نیمه اول زده شدند، بازی در مجموع مساوی شد و رئال با گل زده بیشتر در خانه حریف فاتح سوپرجام شد.

 

اما این نتیجه هرگز نمی‌تواند بازگوکننده آن‌چه باشد که در میدان گذشت و ضربان قلب طرفداران دو تیم را در طول 90 دقیقه به حداکثر خود رساند. دیدار دو تیم باورکردنی نبود.

 تنها دقیقه 11 بود که رئال به گل رسید. خاویر ماسچرانو توپی که به سمتش آمد را تلاش کرد با پا به پشت سرش برگرداند اما توپ از او گذشت و به ایگواین رسید و این بار او دروازه والدس را گشود.

 

حملات رئال مادرید ادامه یافت و آنها در دقیقه 19 به گل دوم رسیدند. پاس بلند په‌په به کریس رونالدو رسید و او با پشت پا  توپ را از روی سر جرارد پیکه رد کرد و جلوتر از او به توپ رسید و آن را به گل تبدیل کرد. والدس توپ رونالدو را با پا زد و پیکه هم در دروازه بود اما توپ در نهایت وارد دروازه شد.

 در دقیقه 28 بود توپی پشت سر دفاع به رونالدو رسید و او داشت به سمت دروازه می‌رفت که آدریانو با تلاش فراوان روی او خطا کرد و چاره‌ای برای داور نماند جز نشان دادن کارت قرمز مستقیم به او.

بارسا در اواخر نیمه اول دست به حمله زد. یک بار آندرس اینیستا با بازی چشم‌نواز همیشگی‌اش توپ را گرفت و روی دروازه ارسال کرد اما مونتویا نتوانست خود را به توپ برساند و آن را به گل تبدیل کند. در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول بود که بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی به دلیل خطا روی چابی شد و لیونل مسی آن را به زیبایی وارد دروازه کاسیاس کرد. توپ از کنار دیوار دفاعی گذشت، از کنار دستان کاسیاس هم عبور کرد و به تور نشست.

بارسا در دقیقه 60 می‌توانست به گل برسد. پاس ماسچرانو به پدرو رسید و او توپ را کنترل کرد اما ضربه‌اش را کاسیاس با پا عالی دفع کرد.

امیدوارم بارسا از این به بعد بتونه با گل های داوید به همه ی جام های ممکن برسه

+راستی ارتقا سرور لوکس بلاگ تموم شد و مشکلات هم تقریبا همگی برطرف شدند

 

 

نويسنده: maryam | تاريخ: پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:بارسا و رئال مادرید,الکلسیکو,نتیجه ی الکلسیکو,بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا, | موضوع: <-PostCategory-> |

بارسا2-اوساسونا1....برد سخت در خانه ی حریف

 سلام دوستای عزیزم

اول از همه به خاطر مشکلاتی که توی بخش نظرات یا خیلی جاهای دیگه از وبم پیش اومده از همتون معذرت میخام...این مشکلات رو من نمیتونم برطرف کنم و اینا همش به خاطر تقییراتی ه که قراره توی لوکس بلاگ به وجود بیاد....مدیر لوکس بلاگ داره لوکس بلاگ رو بهترین میکنه و خیلی امکانات دیگه بهش اضافه میکنه به خاطر همین یه مدتی وضع خرابه و باید برای بهتر شدن تحمل کرد

و اما بازی بارسا و اوساسونا که بارسا تونست این بازی رو با موفقیت پشت سر بزاره و هم چنین داوید هم تو بازی حضور داشت اما نتونست گل بزنه

گزارش مختصر از بازی زیر عکس:

اوساسونا در اغلب دقایق دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه 17 هم به گل رسید. بازی در نیمه دوم به جنجال کشیده شد و تیتو ویلانووا در دقیقه 73 اخراج شد. مسی دو گل زد و بارسلونا مقابل اوساسونا که نمایشی عالی داشت پیروز شد.

بارسلونا در آفتاب سوزان پامپلونا نمی‌توانست نمایش همیشگی را داشته باشد. آنها البته یک بار در دقایق ابتدایی با ضربه تی‌یو خطرساز شدند که آندرس فرناندس توپ را دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد، اما در کل نمایش بارسا شبیه به بازی فصل پیشش مقابل اوساسونا بود.

نیمه ی اول با برتری 1-0اوساسونا به پایان رسید

ویلانووا در دقیقه 73 به دلیل اعتراض به کمک‌داور اخراج شد. اما اندکی بعد بازی جنجالی شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچی پونیال شد، توپ به بارسا رسید، آنها به زمین اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسی برساند و او هم از فاصله‌ای نزدیک گل‌زنی کرد. بازیکنان اوساسونا به داور معترض بودند و می‌گفتند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و پونیال به دلیل اعتراض شدید اخراج شد.

مسی در دقیقه 80 گل برتری را زد. آلبا سانتری زمینی انجام داد و مسی با بغل پا دروازه فرناندس را گشود.

عکس های بازی در ادامه ی مطلب که ازسایت پسرآرام نو کمپ کپی کردم

+راستی روم نمیشه بگم اما دوستای خوبم کپی بدون ذکر منبع کار خیلی زشتیه

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: maryam | تاريخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:بارسا و اوساسونا,دیدار بارسا و اوساسونا,2بارسا 1اوساسونا,برد بارسا مقابل اوساسونا,عکس های بازی بارسا و اوساسونا,, | موضوع: <-PostCategory-> |

پيروزي بارسلونا با ويلانووا مقابل رئال مادريد

 سلام دوستای خوبم

دیشب بارسا تونست با نتیجه ی 2-3رئال رو شکست بده اما داوید تو بازی نبود

و اما گزارش مختصر از بازی در زیر عکس بازی رئال و بارسا

 

 

ديدار دور رفت سوپرجام اسپانيا بين تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد با برتري پر گل کاتالان‌ها خاتمه يافت.

 

نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

 

در نيمه دوم و در دقيقه 55 روي سانتر مسعود اوزيل، رونالدو با ضربه سر دروازه تيم بارسلونا را باز کرد تا شاگردان مورينيو در زمين بارسا از حريف پيش افتند اما هنوز يک دقيقه از شادي بازيکنان رئال نگذشته بود که بارسلونا توسط پدرو گونزالس گل تساوي را وارد دروازه کاسياس کرد.

 

در دقيقه 70 راموس در محوطه جريمه روي اينيستا مرتکب خطاي پنالتي شد و ليونل مسي پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و توپ را درون دروازه قرار داد تا ميزبان بازي يک بر صفر باخته را با پيروزي 2 بر يک عوض کند.

در دقيقه 78 ژاوي هرناندز روي پاس اينيستا با کاسياس تک به تک شد و سومين گل شاگردان ويلانووا را به ثمر رساند.

در دقيقه 86 ويکتور والدز که پس از خروج ژاوي از بازي بازوبند کاپيتاني بارسا را بر بازو بست، پس از دريافت پاس رو به عقب قصد دريبل زدن دي مارياي تازه وارد را داشت که موفق نبود و اين بازيکن آرژانتيني دومين گل رئال مادريد را به ثمر رساند تا بازي رفت سوپرجام اسپانيا با نتيجه 3 بر 2 به سود بارسلونا خاتمه يابد.
 
عکس های بازی بارسا و رئال در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در ادامه ی مطلب
 
نمیدونم چرا داوید بازی نکرد
 
بای

ادامه مطلب
نويسنده: maryam | تاريخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:رئال و بارسا,برد 2-3بارسا در برابر رئال,عکس های بازی بارسا و رئال در سوپرکاپ اسپانیا,بارسا و رئال, | موضوع: <-PostCategory-> |