فوتبالیست جادویی:داوید ویا

magic footballer.........داوید ویا


گلزنی داوید ویا ...برگشت رسمی و مقتدرانه....

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

داوید برگشت و نزدیک 15دقیقه ی آخر بازی اومد تو بازی و گل زد

واقعا نمیدونم چی بگم...فقط خدا رو شکر می کنم

 

تیتو گفت:"نمي دانم که با گذشت ساليان سال، چه چيزي از شروعم با بارسا در ذهنم خواهد ماند ولي قطعا نکات مثبت زيادي در يادم خواهد ماند. يک ربع اول بازي يکشنبه شب ما در لاليگا فوق العاده بود و سه گل به همراه داشت. بازگشت داويد ويا در ديداري رسمي و مهم تر از آن، گلزني او؛ اينها به ما روحيه زيادي مي دهد."

وی هم چنین افزود" پيروزي در اين بازي مهم بود.ولي مهمتر از همه بازگشت داويد ويا در ديداري رسمي و گلزني او بود که روحيه اش را افزايش مي دهد و او را به آرامش مي رساند.هرچه زودتر اين اتفاق بيفتد، بهتر است. مهم است که هم تيمي هاي ويا او را در زمين ديدند. ويا براي بهبود، سختي هاي زيادي کشيد و همه ما برايش خوشحاليم و به او کمک مي کنيم. به خاطر بيماريها و مصدوميت ها، سال عجيبي را پشت سرگذاشت و اميدواريم که امسال، سال متفاوتي براي او باشد.درمورد ساير بازيکنان تيم هم بايد بگويم که بازيکنان را درحال تمرين کردن ديده بودم. با کسب نتايجي مثل نتيجه بازي يکشنبه، همه مي خواهند که من بمانم"

 

آتش ویا و مسی باعث برد 5 بر 1 بارسا در برابر رئال سوسیداد شد

کلیپ گل داوید ویا به رئال سوسیداد

http://

مصاحبه ی داوید ویا بعد از بازی با رئال سوسیداد

http://

اگه بشه تو آپ بعدی متن مصاحبه ی داوید رو براتون میذارم

 

عکس های باری در ادامه ی مطلب

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: maryam | تاريخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:برگشت داوید ویا,گل داوید ویا به رئال سوسیداد,کلیپ گل داوید ویا,کلیپ کل داوید ویا به رئال سوسیداد,عکس های بازی بارسا و رئال سوسیداد,مصاحبه ی داوید ویا بعد از بازی با رئال سوسیداد,عکس های داوید ویا در دیدار بارسا و رئال سوسیداد,عکس های بازی بارسا و رئال سوسیداد,, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا مصدومیتش را فراموش کرد

 سلام

همه چی داره خوب پیش میره....داوید به بازی ها برگشته و میتونه توی الکلسیکو بازی کنه 

داوید مصدومیتش رو فراموش کرده و برای هوادارای چینیش پیام تلوزیونی فرستاده :

 

 

داوید ویا برای فراموش کردن خاطره ی شکستن پایش برای هواداران چینی اش پیام تلویزیونی ارسال کرد!!

 

خب آپم تموم شد

به امید گلزنی داوید...بای همگی

نويسنده: maryam | تاريخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:کلیپ داوید ویا,بازگشت داوید ویا,برگشت داوید ویا,داوید ویا و چینی ها,پیغام داوید ویا برای چینی ها,داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا : من میتوانم حتی بهتر از این برگردم

 سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داوید بلااااااااااااااااااااااخره برگشت

همونطور که همه میدونید بارسا دیشب با دیناموبو خارست یه بازی دوستانه داشته که داوید 18 دقیقه برای بارسا بازی کرده و اما متن چند خبر در زیر عکس داوید:

باشگاه بارسا برگشت داوید رو به او تبریک گفت و تیتو هم گفت:"من با پزشکان صحبت کردم آن ها گفتند ویا میتواند دست کم 15دقیقه بازی کند و ریکاوری بازیکنان برای ما خیلی مهم است زیرا ویا خیلی دوست داشتی است و  ما ویا را خیلی دوست داریم!"

تیتو هم چنین گفت:"برگشت ویا یعنی گل ها"

داوید هم توی یه مصاحبه گفته:

"احساس بسیار خوبی بر روی زمین داشتم و الان نیز خیلی خوشحالم"

"من میخواهم بهتر از قبل باشم و این هدف من است"او هم چنین به خبرنگار گفت"ما باید صبور باشم مصدومیت من بسار طولانی تر از آنچه من انتظار داشتم بوده است"

"تمرکز من بر روی حال و آینده است و من گذشته را فراموش کرده ام و هدف من بهتر شدن از روز قبل است"

 

نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:برگشت داوید ویا,برگشت داوید ویا در دیدار بارسا و دیناموبو خارست,بازگشت داوید ویا,بازگشت داوید ویا در دیدار دوستانه ی بارسا,بازشگت داوید ویا در دیدار بارسا و دیناموبو خارست,, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا در لیست 24 نفره ی تیتو

 سلام

همینطور که توی پست های قبلی هم گفتم بارسا در تاریخ 8آگوست یعنی دیشب یه دیدار دوستانه با منچستر یونایتد برگزار کرده و داوید هم توی این بازی نیمکت نشین بوده و توی لیست 24نفره ی تیتو حضور داشته

متن خبر زیر عکس:

تیتو ویلانووا_ مربی اف سی بارسلونا_داوید ویا را در لیست 24 نفره ی خود برای دیدار های دوستانه ی بارسا با منچستر یونایتد و دینامو بوخارست که به ترتیب در تاریخ 8آگوست در گوتبرگ و 11آگوست در رومانی برگزار میشوند قرار داد بنابراین داوید ویا بعد از مصدومیت در تاریخ 15دسامبر برای بازی کردن برای بارسا فراخواهنده شد

لیست 24 نفره ی تیتو شامل این بازیکنان بودند:والدس،پینتو،دنی آلوز،پیکه،فابرگاس،پویول،ژاوی،ویا،اینیستا، الکسیس،مسی،ماسکرانو،سرخیو،پیتر،جوردی آلبا،آفلای،آدریانو،فونتاس،مونتایا،بارترا،تلو،ایلی،سرخیو روبرتو و رافینها.

با یادآوری اینکه:داوید ویا درتاریخ 31 جولای چراغ سبز را از پزشکان گرفت و گام بعدی برای او این است که ما دوباره او را با لباس و شورت ورزشی همراه بارسا ببینیم!

 

و اما گزارش مختصر بازی:

تور پيش‌فصل منچستريونايتد با شکست در ضربات پنالتي مقابل بارسلونا ادامه پيدا کرد.

بازي دو تيم در وقت‌هاي معمول به تساوي بدون گل انجاميده بود و وين روني هم يک پنالتي را در نيمه اول از دست داد.

ونايتد در خط دفاعي از نمانيا ويديچ آماده بهره مي‌برد و وين روني و دني ولبک هم مهاجمان بودند. شينجي کاگاوا و نيک پاول هم روي نيمکت قرار گرفته بودند.

در بارسلونا هم کارلس پويول در کنار آندرس اينيستا، ليونل مسي و الکسيس سانچس در ترکيب بودند و داويد ويا نيمکت‌نشين بود.

در اواخر نيمه اول نزديک بود به گل برسد. تي‌يو ناني را در محوطه جريمه سرنگون کرد و داور به‌درستي به نقطه پنالتي اشاره کرد. روني پا پيش نهاد اما ضربه ضعيف او را ويکتور والدس دفع کرد. توپ به خود روني رسيد و ضربه او اين بار به بيرون رفت.

اين پنالتي آخرين ضربه روني در مسابقه بود و در نيمه دوم او جايش را به کاگاوا داد که به همراه مايکل کريک به ميدان رفتند. همچنين چابي، پدرو، جرارد پيکه، و پينتو هم در اين نيمه به ميدان آمدند.

بازي به هر حال با تساوي به پايان رسيد. در ضربات پنالتي، ضربه ناني به تير دروازه برخورد کرد و سپس چابي گل زد. اشلي يانگ هم پنالتي‌اش را از دست داد و جرارد گل برتري را به ثمر رساند و تيمش را به برد دو بر صفر رساند.

 

نويسنده: maryam | تاريخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,بارساو منچستریونایتد,بارسلونا و منچستریونایتد,بارسا-منچستریونایتد,نتیجه ی بازی منچستریونایتد و بارسا,نیمکت نشینی داوید ویا,لیست 24نفره ی تیتو,برگشت داوید ویا,بازگشت داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

بازگشت داوید ویا در تاریخ 11آگوست در برابر تیم دیناموبو خارست

سلام خدمت دوستای خوبم:)

امروز یه خبر درمورد برگشت داوید آوردم که البته زیاد معتبر نیست

چون از یکی از سایت های اسپانیایی گرفتمش و شناختی از اون سایت ندارم:(

یکی از سایت های اسپانیایی یه تاریخ جدید برای برگشت داوید اعلام کرده:

11آگوست در دیدار دوستانه ی بارسا در برابر تیم دیناموبو خارست رومانی

این در حالیه که تیتو گفته بارسا به این زودی ها از ویا استفاده نمیکنه و تاریخ برگشت این بازیکن مشخص نیست 

"ما درباره ی یه مصدومیت جدی با یک ریکاوری طولانی مدت صحبت می کنیم هروقت او آماده بود ما با آغوش باز از او استقبال می کنیم و او در ماه گذشته قدم بزرگی برداشته است"

 

+البته هنوز میشه به تاریخ 8آگوست امیدوار بود:)

نويسنده: maryam | تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:برگشت داوید ویا,بازگشت داوید ویا,داوید ویا کی برمیگرده؟,تاریخ برگشت داوید ویا,, | موضوع: <-PostCategory-> |

پیروزی بارسا در برابر پاری سن ژرمن

 سلام

همونطور که همه در جریانید بارسا دیشب با پاری سن ژرمن یه بازی دوستانه برگزار کردن که در نهایت در ضربات پنالتی بارسا تونست پاری سن ژرمن رو شکست بده 
یه گزارش مخصر از بازی :
 
هنوز هفت دقيقه از آغاز بازي نگذشته بود که اسپانيايي ها با گل '' رافينها '' يک بر صفر از فرانسويها جلو افتادند. نيمه اول با همين يک گل به پايان رسيد.
 
اما در نيمه دوم دو پنالتي نصيب بارسلونا و ژرمن شد که به ترتيب در دقايق 53 و 60 توسط ليونل مسي و ابراهيموويچ به گل تبديل شد.
 
نه دقيقه به پايان بازي ، '' زومانا کامارا '' بازيکن ژرمن توپ را بارديگر به تور دروازه حريف دوخت و بازي را به ضربات پنالتي کشاند.
 
در ضربات پنالتي نيز بارسا نخست سه برصفر پيش افتاد و فرانسويها پنالتي هاي خود را از دست دادند. پس از آنکه '' سيلوين آرماند'' با زدن يک پنالتي اين فاصله را کاهش داد ، جرار پيکه پيروزي چهار بر يک اسپانيايي ها را با به ثمر رساندن يک پنالتي ديگر تضمين کرد.
 
و اما چند خبر از بعد و قبل بازی:
ژاوی قبل از بازی گفت" داوید خیلی با انگیزه ست ، همه ی تمرین ها رو انجام میده و به زودی در ترکیب تیم قرار میگیره"
تیتو بعد بازی گفت"زمانی که پزشکان اعلام کنند که ویا آماده ی بازی کردن است،او برای ما بازی خواهد کرد"
کارلوس پویول نیز بعد از 2.5برای بارسا بازی کرد
راستی تقریبا70درصد داوید برای بارسا مقابل منچستر بازی نمیکنه:(
 
 
عکس های بازی در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب
نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:برگشت داوید ویا,بارسا-پاری سن ژرمن,دیدار بارسا و پاری سن ژرمن,دیدار های دوستانه ی بارسا,عکس های بازی بارساو پاری سن ژرمن, | موضوع: <-PostCategory-> |

تیم بارسا در صدر تیم های جهان...

 سلام خدمت همگی:)

امروز با یه خبر خوب و یه کلیپ زیبا اومدم اول کلیپ رو میذارم واسه تماشا:)

بهتون توصیه می کنم که اگه مرورگر شما با وبم سازگار نبود صفحه ی کارتون رو با اون دکمه کناریه که مستطیله بزرگ کنبد تا بتونید کارتون رو خوب تماشا کنید...اسپیکرتونم روشن کنید تا آهنگ بارسا رو هم که رو کارتون هست رو بشنوید:)

البته چون کلیپ قدیمیه به جای تیتو گواردیولا واسه داوید دست میزنه این کارتون رو زمانی که داوید اومد به بارسا براش ساختن

http://

و اما خبر:

فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال جهان اقدام به معرفي برترين‌هاي ماه اخير ميلادي کرده که بر اين اساس بارسلونا اسپانيا با 356 امتياز همچنان به عنوان برترين تيم جهان شناخته شده است. تيم‌هاي يونيورسيداد شيلي با کسب 339 امتياز و رئال مادريد اسپانيا با امتياز 295 در رده دوم و سوم قرار دارند.

راستی استقلال و سپاهان هم رتبه شون دو رقمی شده:) 

اسقلال از رتبه ی 106به رتبه ی 91م و سپاهان از 112با رتبه ی 93صعود کرده:)

و اینم برترین های جهان:

 

1- بارسلونا اسپانيا، 356 امتياز

2- يونيورسيداد شيلي، 339 امتياز

3- رئال مادريد اسپانيا، 295 امتياز

4- بايرن مونيخ آلمان، 290 امتياز

5- اتلتيکو مادريد اسپانيا، 280 امتياز

6- بوکاجونيورز آرژانتين، 268 امتياز

7- چلسي انگليس، 266 امتياز

8- آسانسيون پاراگوئه، 251.5 امتياز

9- کورينتيانس برزيل، 240 امتياز

10- ولز سارسفيلد آرژانتين، 237 امتياز

 

 

خوب بود؟

نويسنده: maryam | تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:بازگشت داوید ویا,کارتون بازگشت داوید ویا,کارتون برگشت داوید ویا,تیم های برتر جهان, | موضوع: <-PostCategory-> |

پویول: بارسلونا به این زودی ها از داوید ویا استفاده نمی کند

 سلام

خب اگه میخاستیم به روال عادی پیش بریم میگفتن داوید تو بازی هست و درست یکی دو روز قبل بازی اعلام میکردن که داوید آماده نیست اما این سری...

7روز قبل بازی اعلام شد که داوید بازم بازی نمی کنه!!!!!البته پویول اینو گفته..اما اگه درست به این موضوع فک کنیم میبینیم که تیتو هم همینو گفته...البته بازم احتمال اینکه داوید تو بازی باشه هست

متن خبر زیر عکس:

کارلوس پویول کاپیتان کاپیتان تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا می گوید داوید ویا در حال بهبود از شکستگی استخوان است اما باشگاه تا زمانی که او به آمادگی کامل نرسد از ویا استفاده نخواهد کرد.
پای چپ داوید ویا - گلزن تیم ملی اسپانیا که دو سال پیش از والنسیا به بارسلونا پیوست - در ماه دسامبر و در جریان رقابت های جام باشگاه های جهان دچار شکستگی شد و از آن زمان نتوانسته است بازی کند.
این مهاجم سی ساله بازی های اسپانیا در رقابت های یورو دو هزار و دوازده را از دست داد و با این که در تمرینات پیش از آغاز فصل به همراه دیگر هم تیمی هایش در بارسلونا شرکت می کند اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.
پویول که خودش نیز پس از انجام عمل جراحی زانو به تمرینات بارسلونا بازگشته است در کنفرانسی خبری گفت:« به نظر می رسد او وضع خوبی دارد و پر از انگیزه ، امید و قدرت است.» کاپیتان بارسلونا گفت:« مصدومیت او زمان زیادی طول کشید و او نباید با سرعت به بازی ها باز گردد.» پویول که در ماه آوریل سی و چهار ساله شد درباره قرداد خود با بارسلونا که این فصل به پایان می رسد ، گفت با آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسا درباره تمدید قرارداد گفتگو کرده است.
او گفت:« من با او صحبت کردم . موضوع زیاد پیچیده نیست. درباره ادامه دوران حرفه ای ام هیجان زده ام. اگر باشگاه بخواهد اینجا خواهم ماند.»
به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، بارسلونا قبل از بازی مقابل رئال سوسیداد در ماه اوت در چارچوب رقابت های لیگا چند بازی دوستانه با تمی های پاری سن ژرمن ، منچستر یونایتد و دینامو بخارست انجام می دهد.

امیدوارم داوید به بازی ها برگرده البته بازم خبر قطعی رو 2-3روز مونده به بازی میگن

منبع:خبر آنلاین

نويسنده: maryam | تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:بازگشت داوید ویا,برگشت داوید ویا,داوید ویا,اخبار داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

پایان مصدومیت داوید ویا

 سلام داوید بالاخره بعد از مدت ها تمرین سبک کردن چراغ سبز پزشک های بارسا رو گرفت

متن خبر زیر عکس:

 

 داوید ویا مهاجم تیم فوتبال بارسلونا پس از مدت‌ها تمرین سبک با هم‌تیمی‌هایش چراغ سبز کادر پزشکی بارسا را دریافت کرد و حالا می‌توان گفت که مصدومیتش را کاملا پشت سر گذاشته است. 
دکتر ریکارد پرونا در مورد شرایط فیزیکی حال حاضر ویا گفت: «ویا آمادگی لازم را برای شرکت در تمرینات گروهی دارد و مشکل مصدومیتش کاملا برطرف شده است ولی هنوز تا آمادگی کامل برای بازی و رسیدن به حد مطلوب آمادگی بدنی فاصله دارد. نباید برای بازی کردن او عجله کرد و بهتر است که قدم به قدم مراحل آمادگی را پشت سر بگذارد.» 
در تمرین روز سه‌شنبه، بازیکنان بارسا به ویا به خاطر پشت سر گذاشتن مصدومیت جدی‌اش تبریک گفتند و پس از این جلسه تمرینی، ال گواخه در صفحه توئیترش نوشت: «چراغ سبز کادر پزشکی خبری عالی بود. یک مرحله دیگر را پشت سر گذاشتم. حالا دیگر چیز زیادی باقی نمانده. از همه به خاطر حمایت‌هایشان متشکرم.»

منبع:سایت گل

منم از طرف خودم جا داره که این اتفاق خوش یمن رو به همه ی هوادارای داوید تبریک بگم

نويسنده: maryam | تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:پایان مصدومیت داوید ویا,اخبار داوید ویا,اخبار جدید از داوید ویا,برگشت داوید ویا,بازگشت داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

شباهت بسیار زیاد دیوید ویا با علی عبدالملکی؟؟

سلام دوستای گلم:)

امروز یه متنی رو براتون میذارم که خیلی مسخره س!!!آخه کجای داوید شبیه علی عبدالملکیه؟ اصلا بیخیال متن خبر رو این سری خودم مینویسم یعنی از ابتکار خودم کمک میگیرم

متن خبر زیر عکس:

 

داوید ویا-بازیکن30ساله-که هم اکنون در باشگاه بارسلونا ی اسپانیا توپ میزند به علت زیبایی توجه خیلی ها را جلب کرده است به طوری که امروزه طرفداران سایر فوتبالیست ها و خوانندگان و سایر افراد سعی بر این دارند که شخصی را که طرفدارش هستند را شبیه داوید ویا جلوه دهند.

و این مسئله ای است که هواداران این بازیکن باید حتما به آن رسیدگی کنند به همین منظور بالای عکس مربوطه آدرس وبسایت مدعی درج شده است تا شما هواداران عزیز به آن رسیدگی کنید

البته شایدم از این مسئله خوشتان آمده باشد و به تمجید از آنان بپردازید.

 

خوب بود؟

نويسنده: maryam | تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,اخبار داوید ویا,شباهت داوید ویا و علی عبدالملکی,شباهت دیوید ویا و علی عبدالملکی,ویا یا عبدالملکی, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا: منچستریونایتد با رفتن کریس رونالدو تیم بهتری شده است

 سلام دوستای خوبم:)

امروز یه خبر خییییییییییییییلی خیلی با حال میذارم

 

 داوید ویا، مهاجم و ژاوی، هافبک بارسا معتقدند منچستریونایتد نسبت به سال 2009 تیم بهتری شده و دلیل آن را جدایی کریس رونالدو می دانند.

این ستاره پرتغالی آخرین بازی اش برای شیاطین سرخ را در فینال رم مقابل بارسا انجام داد اما نتوانست مانع از شکست 2-0 تیمش شود.

یونایتدها فصل پیش قهرمان جام اتحادیه شدند و این فصل نیز برای نوزدهمین بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردند. از سوی دیگر در دو سالی که رونالدو در رئال بازی می کند، آنها تنها یک بار کوپا دل ری را فتح کردند.

 شنبه شب بارسا بار دیگر در فینال چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد قرار خواهد گرفت و ژاوی و ویا معتقدند شیاطین سرخ این بار تیم بهتری هستند زیرا رونالدو را در اختیار ندارند.

ویا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" جدایی کریس رونالدو تیم را آزاد کرد. بازیکنان بزرگ زیادی به این تیم آمدند و رفتند و این تیم در همه این سال ها در اوج مانده است."

ژاوی نیز گفت:" این تیم مانند گذشته مستقیم بازی نمی کند. آنها به دنبال حفظ توپ هستند. نمی دانم این به خاطر رفتن کریس رونالدو است یا نه اما آنها حالا متحدتر هستند."

داوید و ژاوی به طور کاملا غیر مستقیم اعلام کردند که ...خودتون جای خالی رو پرکنید :)

 

نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,ژاوی و داوید ویا,داوید ویا و رونالدو,ویا:با رفتن رونالدو منچستر بهتر بازی میکند,بارسا-منچستر یونابتد, | موضوع: <-PostCategory-> |

برترین شماره ی هفت پوش دنیا=داوید ویا

سلام خدمت همگی:)

براساس سازمان تاریخ و امار فوتبال داوید ویا هفتمین گلزن برتر قرنه

متن خبر زیر عکس:

 

بر اساس فدراسیون بین المللی تاریخ و ارقام فوتبال(IFFHS)داوید ویا برترین شماره ی هفت پوش و هفتمین گلزن برتر قرن است و هم چنین برترین گلزن اسپانیایی در این لیست.

این فدراسیون گل های بازیکنان را در فینال المپیک ها،مسابقات جام جهانی،دیدار رسمی دو تیم ملی و فینال دیدار های باشگاهی که در انتها منجر به گرفتن جام میشوند را حساب می کند

نام دروگبا با به ثمر رساندن100گل در صدر این جدول میدرخشد جایگاه دوم این لیست متعلق به کلوزه-فوتبالیست آلمانی-با90گل است هم چنین نام لیونل مسی -هم تیمی داوید ویا-با84 گل در رده ی ششم این جدول است ، داوید ویا نیز با 80گل در رده ی هفتم این جدول جای دارد

جدول 10گلزن برتر دنیا در این قرن
100   Didier Drogba
90  Miroslav Klose
87 Ruud van Nistelrooy
85 Thierry Henry
84  Samuel Eto'o
84 Lionel Messi
80 David Villa
78  Raúl González Blanco
76  Cristiano Ronaldo
75 Flávio da Silva

 

راستی یه چیز دیگه جایگاه رونالدو رو نگاه کنید...از داوید و مسی پایین تره!

به امید موفقیت برترین شماره ی هفت پوش و هفتمین گلزن برتر قرن و برترین گلزن اسپانیایی و برترین گلزن تاریخ اسپانیا و......(بیخیال افتخارات داوید خیلی زیاده!) به امید موفقیت داوید ویا 

 

نويسنده: maryam | تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,10گلزن برتر دنیا,گلزنان برتر دنیا,برترین گلزنان دنیا,بهترین گلزنان قرن, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا در دیدار دوستانه ی بارسا و منچستر یونایتد برای بارسا بازی می کند

سلام دوستای خوبم 

نمیدونم باید خوشحال باشم یا نه...!چون دوباره یه تاریخ جدید واسه برگشتن داوید اعلام شده که من متن خبر رو واستون زیر عکس گذاشتم:

 

 مهاجم بارسا-داوید ویا-برای باری در دیدار دوستانه بین دو تیم بارسا و منچستریونایتد کاملا آماده است.

ویا به دلیل شکستن استخوان درشت نی پایش در دیدار بارسا و الاسد در دسامبر گذشته از میادین ورزشی دور بود

ویا تابستان خود را صرف ادامه ی ریکاوریش کرد و قرار بود در دیدار بارسا و هامبورگ برای بارسا بازی کند اما متوجه شد که برای شرکت در این بازی به آمادگی کامل نرسیده است 

بر اساس آ.اس "داوید ویا در دیدار بارسا و منچستر یونایتد در تاریخ 8 آگوست برای بارسا به میدان میرود"

امیدوارم این تاریخ درست باشه...

نويسنده: maryam | تاريخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,اخبار داوید ویا,اخبار جدید از داوید ویا,بارسا-منچستر یونایتد,برگشت داوید ویا در بازی بارسا و منچستر, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا به مدرسه ی فوتبال-فوتیوال-کمک می کند

 سلام همگی:)

چه خبرا؟ خب بذارید خودم به این سوال جواب بدم: خبر که سلامتی اما...داوید چند وقته میخاسته از یه مدرسه ی فوتبالی که مشکلات زیادی داره حمایت کنه و متن خبر زیر عکسه:

 

"فوتیوال-یک مدرسه ی فوتبال که مدت هاست با مشکلات به کارش ادامه میدهد-دو لباس از داوید ویا دریافت کرد"

 

 

"مهاجم بارسلونا-داوید ویا- از یک مدرسه ی فوتبال به نام فوتیوال(فوتبال به همراه درستی و حفظ ارزش ها؟)که به صورت رایگان برای آموزش بچه هاست حمایت کرد"

"داوید ویا برای حمایت از این مدرسه دو پیراهن امضا دارش را (یه لباس از تیم ملی و یه لباس از بارسا) به این مدرسه هدیه کرد"

"سپس کارکنان این مدرسه به کمک ویا نیاقص را برطرف کردند"

نويسنده: maryam | تاريخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,داوید ویا و حمایت از مدرسه ی فوتبال فوتیوال,اخبار داوید ویا,اخبار جدید از داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

داوید ویا برای بازگشت آماده نیست...

 سلام

چی بگم؟!؟! یه بارمیگن میاد...بعدش میگن نمیاد....بذارید از اولش یادآوری کنم

فک کنم 20آوریل بود که قرار بود تو ال کلسیکو بازی کنه ولی بازی نکرد به جاش قرار شد 25می برگرده بعدش 27 می بعدش قرار شد تو یورو باشه که نبود....بالاخره فوتبالیست جادویی ما تو تمرینات حاضر شد و همه جا اعلام کرد که تو اولین بازی بارسا هستش اما حالا...متن خبر زیر عکس:

 

"مهاجم بارسا -داوید ویا- بازی دوستانه ی بارسا با هامبورگ را از دست خواهد داد ریکاوریش را به خاطر شکستن استخوان درشت نی پایش ادامه دهد"

"مهاجم 30 ساله ی بارسا که در دسامبر سال قبل مصدوم شد برای بازی در اولین دیدار بارسا بسیار هیجان زده بود اما او دریافت که بدنش برای باری به آمادگی کامل نرسیده است"

"کارلوس پویول نیز که به تازگی به تمرینات بارسا بازگشته است نمی تواند در این بازی شرکت کند"

 

اینم از متن خبر...به امید موفقیت داوید ویا

نويسنده: maryam | تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:عدم بازگشت داوید ویا,اخبار داوید ویا,داوید ویا, | موضوع: <-PostCategory-> |

همگی منتظر گل زدن ستاره ی اسپانیایی دربازی دوستانه ی بارسا و هامبورگ

سلام همونطور که همگی درجریانید روز سه شنبه تیم بارسا با تیم هامبورگ آلمان یه دیدار دوستانه برگزار میکنه:

راستش رو بخواهید من یه دوست اسپانیایی دارم که هرچندوقت درمیون با زبان انگلیسی با هم دیگه صحبت می کنیم و من ازش سوال هامو میپرسم همین چندوقت پیش که داشتیم تبادل اطلاعات میکردیم به من گفت:"یه روزنامه ی اسپانیایی نوشته داوید قراره توی اولین دیدار بارسا بازی کنه" پس حتما داوید  توی این بازی هست و من امیدوارم که اولین بازی داوید با گلزنی همراه باشه 

عکس تمرین بارسا

 

"بارسا اولین دیدار دوستانه ی خود را زیرنظر تیتو در برابر هامبورگ در ورزشگاه ایمتک آرنا برگزار خواهد کرد بارسا هم چنین شنبه ی هفته ی بعد در ورزشگاه گرند استید در برابر تیم راجا به میدان میرود"

"لازم به ذکر است که تیم بارسا امروز هشتمین جلسه ی تمرین خود را با بازیکنان اصلی و هفت بازیکن از تیم ب برگزار کرد"

نويسنده: maryam | تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,تمرینات بارسا,بازی های دوستانه ی بارسا,بارسا-هامبورگ,بارسا-راجا, | موضوع: <-PostCategory-> |