فوتبالیست جادویی:داوید ویا


فوتبالیست جادویی:داوید ویا

magic footballer.........داوید ویا


داوید ویا: منچستریونایتد با رفتن کریس رونالدو تیم بهتری شده است

 سلام دوستای خوبم:)

امروز یه خبر خییییییییییییییلی خیلی با حال میذارم

 

 داوید ویا، مهاجم و ژاوی، هافبک بارسا معتقدند منچستریونایتد نسبت به سال 2009 تیم بهتری شده و دلیل آن را جدایی کریس رونالدو می دانند.

این ستاره پرتغالی آخرین بازی اش برای شیاطین سرخ را در فینال رم مقابل بارسا انجام داد اما نتوانست مانع از شکست 2-0 تیمش شود.

یونایتدها فصل پیش قهرمان جام اتحادیه شدند و این فصل نیز برای نوزدهمین بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردند. از سوی دیگر در دو سالی که رونالدو در رئال بازی می کند، آنها تنها یک بار کوپا دل ری را فتح کردند.

 شنبه شب بارسا بار دیگر در فینال چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد قرار خواهد گرفت و ژاوی و ویا معتقدند شیاطین سرخ این بار تیم بهتری هستند زیرا رونالدو را در اختیار ندارند.

ویا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" جدایی کریس رونالدو تیم را آزاد کرد. بازیکنان بزرگ زیادی به این تیم آمدند و رفتند و این تیم در همه این سال ها در اوج مانده است."

ژاوی نیز گفت:" این تیم مانند گذشته مستقیم بازی نمی کند. آنها به دنبال حفظ توپ هستند. نمی دانم این به خاطر رفتن کریس رونالدو است یا نه اما آنها حالا متحدتر هستند."

داوید و ژاوی به طور کاملا غیر مستقیم اعلام کردند که ...خودتون جای خالی رو پرکنید :)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:داوید ویا,ژاوی و داوید ویا,داوید ویا و رونالدو,ویا:با رفتن رونالدو منچستر بهتر بازی میکند,بارسا-منچستر یونابتد, | موضوع: <-PostCategory-> |