فوتبالیست جادویی:داوید ویا


فوتبالیست جادویی:داوید ویا

magic footballer.........داوید ویا


دلبوسکه درآستانه ثبت رکوردي تاريخي بنام خود

سلام دوستای خوبم

دیشب ایتالیا تونست2-1 آلمان رو شکست بده و خودش رو به دیدار نهایی یورو2012 برسونه 2گل ایتالیا رو ماریو بالوتلی زد تا به صدر جدول گل زنان یورو بره و گل آلمان هم در وقت های اضافی نیمه ی دوم از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رسید و اما اسپانیا...قهرمان یورو؟؟؟بله

اگر تيم ملي فوتبال اسپانيا بتواند براي دومين بار پياپي قهرمان جام ملتهاي اروپا شود ، سرمربي اين تيم يک رکورد تاريخي به نام خود ثبت خواهد کرد.

 تيم اسپانيا در يورو 2008 با مربيگري لوئيس آراگونس قهرمان شد اما قهرماني دوباره اين تيم مي تواند نام ويسنته دل بوسکه را در تاريخ فوتبال جهان به يک رکورد مهم مفتخر سازد.

 در اينصورت دل بوسکه 61 ساله با توجه به قهرماني تيم اسپانيا در جام جهاني 2010 ، تنها مربي خواهد بود که توانسته قهرماني جام ملتهاي اروپا ، جام جهاني و ليگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

 البته اسپانيا نيز اولين تيمي در تاريخ خواهد بود که در فتح رقابتهاي مهم بين المللي متوالي هت تريک کرده است. دل بوسکه 4 سال قبل پس از يورو 2008 هدايت تيم اسپانيا را بر عهده گرفت و رکورد ديگر او مي تواند کسب عنوان قهرماني توام جام جهاني و جام ملتهاي اروپا باشد.افتخاري که تنها هلموت شوئن آلماني با قهرماني در يورو 72 و جام جهاني 1974 کسب کرده است.

 دل بوسکه قبلا موفق شده بود رئال مادريد را در سالهاي 2000 و 2002 قهرمان اروپا کند و اين تيم را در سال 2003 قهرمان لايگا کرد اما سپس برکنار شد تا کارلوس کي روش پرتغالي جايش را بگيرد.

 دل بوسکه گفت :« هر کسي داستان زندگي خود را دارد و من نمي خواهم آنچه در گذشته اتفاق افتاده را به ياد بياورم. اما برکناري من از مربيگري رئال براي من بسيار دردناک بود. زيرا اگر من مربي نالايقي بودم و به اندازه کافي خوب کار نکرده بودم ، آنوقت حرفي نداشتم.»

به این ترتیب دیدار نهایی یورو 2012بین دو تیم اسپانیا و ایتالیا برگزار خواهد شد و باید دید که آیا اسپانیایی که یک بار دیگر در دیدار های گروهی به مصاف ایتالیا رفته این بار چه میکند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: maryam | تاريخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |