فوتبالیست جادویی:داوید ویا


فوتبالیست جادویی:داوید ویا

magic footballer.........داوید ویا


سسک فابرگاس:ديدار اسپانيا- پرتغال مثل ال کلاسيکو است

اسکلت اصلي تيم ملي اسپانيا را بازيکنان بارسا تشکيل مي دهند و در سمت مقابل، پرتغالي ها براي رسيدن به فينال روي درخشش بازيکناني مانند رونالدو، په په و کوئنترائو حساب کرده اند .

 

سسک فابرگاس، هافبک تيم ملي اسپانيا، ديدار پيش روي تيمش مقابل پرتغال در نيمه نهايي يورو 2012 را با ديدار ال کلاسيکو مقايسه کرد.

فابرگاس در گفتگو با نشريه سان گفت:" مي توان ديدار اسپانيا- پرتغال را از نظر سبک بازي دو تيم با ديدار رئال- بارسا مقايسه کرد.

پرتغال يکي از قوي ترين تيم هاي دنياست. آنها به خوبي دفاع مي کنند و در ضدحملات بسيار خطرناک هستند. آنها مانند رئال بازي مي کنند و ما براي پيروزي مقابل آنها، بايد در بهترين فرم باشيم.

البته در هر دو تيم بازيکنان متفاوتي حضور دارند و ما هم بازيکناني از ساير تيم ها داريم؛ به همين دليل تمام شرايط نمي تواند يکسان باشد."

او همچنين در مورد خوشحالي کم سرو صداي تيمش بعد از پيروزي مقابل فرانسه، گفت:" فکر مي کنم ما در پايان بازي به خودمان گفتيم "اوکي، پيروز شديم".

وقتي چهار سال قبل در يک چهارم نهايي، ايتاليا را شکست داديم، همه ما به زمين پريديم و خوشحالي کرديم. ما از اينکه توانسته بوديم با پيروزي مقابل ايتاليا به يک موفقيت بزرگ برسيم، خوشحال بوديم و آن را با هواداران و خانواده هاي مان جشن گرفتيم. اما اکنون قهرماني براي ما يک بايد است و اين پيروزي طبيعي بود.

ما بايد خودمان را با پيروزي ها بسنجيم زيرا به سختي به دست آمده اند. ما قهرمان يورو و جام جهاني شديم و اکنون بار ديگر در نيمه نهايي يورو هستيم. اين فوق العاده است."


نظرات شما عزیزان:

دختران ونوس
ساعت20:04---5 تير 1391
یه زحمتی بکش قالب های آمادرو نگاه کن هر کدوم از استایلارو دوست داشتی بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: maryam | تاريخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:اسژانیا-پرتغال, | موضوع: <-PostCategory-> |