فوتبالیست جادویی:داوید ویا


فوتبالیست جادویی:داوید ویا

magic footballer.........داوید ویا


رئالي هاي اسپانيا به رونالدو راه نمي دهند

سلام خدمت همه ی شما دوستای گلم

ببخشید یه چندروزی نبودم تو این چندروز یه مسافرت رفتم و کلی کار انجام دادم که به زودی ازشون رونمایی می کنم و حسابی شما رو غافلگیر می کنم اما ببخشید تا آماده بشه یه ذره طول می کشه اما فعلن بریم سراغ خبر امروز:

دیشب اسپانیا تونست با 2 گل از صد فرانسه بگذره هر دوگل اسپانیا را ژابی آلونسو به ثمر رساند که یکی را در دقیقه 19 و دومی را در دقیقه 91 و از روی نقطه ی پنالتی به تور دروازه کوبید

سرخيو بوسکتس، هافبک تيم ملي اسپانيا، مطمئن است که بازيکنان رئالي اسپانيا در ديدار پيش رو مقابل پرتغال در نيمه نهايي يورو، به کريس رونالدو راه نخواهند داد.

 

  بعد از پيروزي 2-0 شب گذشته مقابل فرانسه، اسپانيايي در ديدار نيمه نهايي مقابل تيمي قرار مي گيرند که در دو ديدار اخيرش با درخشش خيره کننده ستاره رئال پاي به نيمه نهايي گذاشته است.

اما بوسکتس، هافبک دفاعي بارسا، مطمئن است که بازيکناني مانند سرخيو راموس و ژابي آلونسو حتي به شل بازي کردن مقابل هم تيمي شان فکر هم نمي کنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر به بازيکنان رئال گفته شود که با تمام قوا مقابل رونالدو قرار بگيرند، آنها اين کار را خواهند کرد. اين يک ديدار باشگاهي نيست بلکه يک نبرد ملي است. داستان اين ديدار کاملا متفاوت است."
 

بوسکتس همچنين به هم تيمي هايش هشدار داد که تنها روي رونالدو تمرکز نکنند.

" ما تنها مقابل رونالدو قرار نمي گيريم بلکه با پرتغال روبرو مي شويم."

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: maryam | تاريخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:اسپانیا-پرتغال,نتیجه ی بازی اسپانیا-فرانسه,زننده هر گل های اسپانیا در بازی مقابل فرانسه, | موضوع: <-PostCategory-> |